سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش در هر حال واجب است . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 96 آذر 25 , ساعت 10:13 عصر

دستگاه تولید نایلون عرض 80

دستگاه تولید نایلون عرض 80

 

 

دستگاه های تولید نایلون رولی بسته به عرض نایلون تولیدی از قیمت فروش مختلفی برخوردار می باشند. آیا با ماشین آلات تولید نایلون عریض کشورزی و گلخانه ای آشنا هستید؟ به نظر شما مشخصات تولیدی این دستگاه ها چگونه است؟

آیا با انواع نایلون رولی آشنا هستید؟ نایلون در عرض و ضخامت متنوع تولید می گردد. هر یک از انواع نایلون کاربرد متفاوتی نسبت به سایرین دارد. از طرفی هزینه ساخت این ماشین آلات بسته به مشخصات تولیدی متفاوت است. از این رو دستگاه تولید نایلون عریض به نسبت ماشین آلات تولید نایلون با ضخامت و عرض کم از قیمت فروش بالاتری برخوردار می باشد.

نایلون های گلخانه ای و کشاورزی معمولا با عرض بیش از 150 سانتی متر تولید می گردند. در این مقاله به تشریح انواع ماشین آلات تولید نایلون با عرض های مختلف از جمله دستگاه تولید نایلون کشاورزی می پردازیم.

دستگاه تولید نایلون عرض 80

نایلون عرض 80 معمولا به منظور تولید نایلون های فریزر، زباله و نیز انواع نایلکس رکابی و دسته دار بکار می رود. این دستگاه که ظرفیت تولید آن در ساعت حدود 35 کیلو گرم می باشد در خط تولید نایلون و نایلکس کاربرد دارد. این دستگاه توسط راد ماشین با موتور 10 اسب بخار و همچنین گیربکس سه محور چینی با کیفیت و سیلندر ماردون دارای طول 165 و قطر 55 سانتی متر طراحی و ساخت می شود. عملکرد این دستگاه را در ویدئو زیر مشاهده نمایید.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

http://yekarbaiin.parsiblog.com/

http://0112000.parsiblog.com/

http://skullboy.parsiblog.com/

http://universalize.parsiblog.com/

http://qurantadabbor.parsiblog.com/