سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که طمع را شعار خود گرداند خود را خرد نمایاند ، و آن که راز سختى خویش بر هر کس گشود ، خویشتن را خوار نمود . و آن که زبانش را بر خود فرمانروا ساخت خود را از بها بینداخت . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 آذر 25 , ساعت 10:13 عصر

 

 

 

 

آیا با خط تولید سفره یکبار مصرف پلاستیکی آشنا هستید؟ دستگاه های چاپ و پرفراژ نایلون در کدام مرحله از پروسه تولید سفره مورد استفاده قرار می گیرند؟

خط تولید سفره یکبار مصرف پلاستیکی شامل کدام دستگاه های صنعتی می گردد؟ آیا این ماشین آلات در ایران ساخت می گردند؟ خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه ها چگونه است؟ سوالاتی از این قبیل برای راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف همیشه به ذهن ها خطور می کنند.

دستگاه های این خط تولید که در ادامه به تفصیل در مورد آن ها سخن خواهیم گفت ساخت ایران بوده و از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش بیش از یک سال برخوردار می باشند.

دستگاه تولید نایلون

دستگاه تولید نایلون کاربردی در خط تولید سفره یکبار مصرف پلاستیکی تفاوت خاصی بادستگاه تولید نایلون و نایلکس ندارد. در واقع همان دستگاه تولید نایلون عرض 80می باشد که با استفاده از دو تیغ می تواند نایلون دو لایه تولید شده را برش داده و بصورت مجزا و تک لایه رول نماید. کمپرسور هوا 150 لیتری در کنار این دستگاه بکار می رود تا حباب نایلون خروجی قالب را ایجاد کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

http://yekarbaiin.parsiblog.com/

http://0112000.parsiblog.com/

http://skullboy.parsiblog.com/

http://universalize.parsiblog.com/

http://qurantadabbor.parsiblog.com/